GLEJTE PRED POŠLJANJEM POVPRAŠEVANJA

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Kakšni so stroški pošiljanja?

Brezplačna dostava za naročila nad 150 €. Stroški dostave in pakiranja 5,90 € z vključenim DDV za naročila v skupnem znesku pod 150,00 €.

Kakšen je predviden rok dostave?

Dostavo artiklov, ki jih imamo na zalogi, pogosto opravimo naslednji delovni dan s kurirsko službo DPD, v kolikor katerega od artiklov trenutno ni na zalogi pa se dostava izvede glede na prispet naročenih artiklov, v kakšnem stanju je kupec obveščen prvi delovni dan po naročilu.

Kakšni so načini plačila?

V spletni trgovini so na voljo trije načini plačila:

Plačilo po povzetju: Plačilo po povzetju (ob prevzemu pošiljke) – omogoča kupcu plačilo zneska naročila kurirju ob dostavi na navedeni naslov. Plačilo po povzetju se izvede izključno z gotovino, torej zneska ni mogoče plačati s kreditno kartico.

Plačilo na račun: Po oddaji naročila prejmete po e-pošti potrdilo o naročilu, v delovnem dnevu pa po e-pošti naveden predračun za plačilo za zaključek postopka nakupa skupaj s podatki o zalogi. artiklov iz naročila. V rubriko “Opomba z naročilom” vnesite račun R1 ter vnesite OIB in naziv podjetja.

Kartično plačilo (enkratno in obročno plačilo): CorvusPay plačilo – napreden sistem za varno sprejemanje plačilnih kartic preko interneta.

Kakšni so načini dostave?

Dostava na naslov preko kurirske službe DPD. Način dostave boste izbrali ob zaključku postopka nakupa v spletni trgovini.

Brezplačna dostava za naročila nad 150 €. Stroški dostave in pakiranja 5,90 € z vključenim DDV za naročila v skupnem znesku pod 150,00 €.

Nakup z računom R1?

Če kupujete v imenu podjetja, nam pustite podatke za račun R1 v opombi naročila s podatki o podjetju (DRUŽBA, NASLOV, OIB). Ne glede na način plačila vam bomo dostavili račun R1.

Račun R1 bo izdan brez DDV.

Kaj se zgodi po oddaji naročila v spletni trgovini?

Po naročilu boste na e-mail, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli potrditev oziroma obvestilo o naročilu.

Če potrditev naročila ni vidna, preverite neželeno pošto. Če potrditev še vedno ni vidna, naročilo ni uspelo.

Po potrditvi boste prejeli obvestilo o predvidenem roku dostave vašega naročila, na dan pošiljanja pa boste prejeli SMS na telefon, ki ste ga vnesli ob naročilu datuma dostave in e-pošto o pošiljanju naročila kurirju DPD storitev.

Prosimo, bodite previdni pri vpisu e-poštnega naslova v naročilnico, saj če e-poštni naslov ne bo pravilno napisan, ne boste prejeli informacij o statusu paketa!

ZA VSA VPRAŠANJA SMO VAM NA VOLJO

KONTAKTIRAJ NAS